Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce
Welcome to the island - Namaste
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin [19.03.2009]

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce Strona Główna -> Administracja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xamil
Przyjaciel Forum


Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 2709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Jeziora...
Płeć: Zagubiony

PostWysłany: Pią 1:01, 16 Gru 2005    Temat postu: Regulamin [19.03.2009]

<center>I Regulamin</center>


1. Najpierw prosimy zapoznać się i stosować do głównego regulaminu ww.fora.pl
,
2. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu,

3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia żadnego użytkownika od jego przestrzegania.

4. Regulamin może ulec zmianie, jednak wszystkie zmiany w regulaminie będą wcześniej publikowane, a użytkownicy powiadamiani poprzez ogłoszenia w dziale "Administracja". O zmianach w regulaminie nie będziemy informowali drogą mailową.

5. Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie E-Maili od Administratora Forum, niekoniecznie związanych z forum i serialem "LOST - Zagubieni".

<center>II Treści zabronione na forum</center>

Zakaz umieszczania na forum treści:

1. Pornograficznych, erotycznych, i wszystkich innych materiałów przeznaczonych tylko dla dorosłych, oraz podawania linków do nich,

2. Wulgarnych, obraźliwych dla innych użytkowników forum, oraz osób spoza niego,

3. Łamiących prawa autorskie, propagujących łamanie prawa(np.Piractwo komputerowe),

4. Zawierających jawną reklamę produktów bądź usług, przynoszących komuś zyski,

5. Zakaz Reklamowania Innych For bez gody Administratora o podobnej Tematyce do tego (LOST),

7. Jeśli w którymś temacie, poście lub Ankiecie zostałeś obrażony, powiadom o tym kogoś z obsługi, a zostaną podjęte odpowiednie kroki,

8. Administratorzy oraz Moderatorzy Forum nie ponoszą odpowiedzialności za treść umieszczaną przez użytkowników.

<center>III Korzystanie z Forum</center>


1.Zakładanie tematów:

a) Tematy należy zakładać w odpowiednio dobranych tematycznie forach. Jeśli temat zostanie założony w nieodpowiednim forum zostanie on przeniesiony, jednak częste zakładanie tematów w nieodpowiednich forach zakończy się ostrzeżeniem dla użytkownika.

b) Zabrania się zakładania tematu jeżeli taki już istnieje. Przed założeniem nowego tematu należy przeszukać forum i sprawdzić, czy owy temat już nie został przez kogoś założony,

c) Stosuj tzw. "[Tagi]" w działach w których są one obowiązkowe,


2.Pisanie postów

a) Posty nie mogą zawierać treści zabronionych,

b) Sprawy prywatne należy rozwiązywać poprzez wiadomości prywatne,

c) Zabronione jest spamowanie, oraz pisanie posta jeden pod drugim przez tego samego użytkownika, należy używać przycisku "Zmień":

e)Zakaz pisania o odcinkach serialu, które nie zostały jeszcze wyemitowane, w innych działach niż "Spoilery".

3. Usunięte tematy:

Jeśli temat został usunięty (przeniesiony do działu "Shutdown Center"), oznacza to, że był on niezgodny z regulaminem.

4. Ankiety:

a) Maksymalna liczba Opcji ankiety wynosi 50,

b) Jeśli w ankiecie brakuje twoim zdaniem opcji odpowiedzi, poproś autora tematu lub kogoś z administracji, aby ją dodał,

<center>IV Konta Użytkowników</center>

1. Konto

Jedna osoba fizyczna może posiadać tylko jedno konto na forum,

2. Nazwy użytkowników:

a) Nazwa użytkownika nie może zawierać treści zabronionych,

b) Jeśli chcesz zmienić swoją nazwę użytkownika, wyślij do Administratora Prywatną Wiadomość[Henry], lub napisz do drugiego Administratora [Henioo].

3. Avatary i Podpisy

a) Każdy użytkownik ma do rozporządzenia na avatar i podpis 100kb

b) Wymiary avataru nie mogą być większe jak 150px x 150px.

c) W przypadku występowania tekstu w podpisie należy ograniczyć ilość linijek oraz nie używać zbyt dużej czcionki,

d) Wymiary obrazka/obrazków w podpisie nie mogą być większe jak 500x150px. Ograniczenia te nakładane są na jedno konto użytkownika a nie na jeden obrazek w podpisie.

e) W podpisie nie mogą znajdować się treści zabronione.


5. Rangi:

Na Forum Obowiązują następujące rangi:

<center></center>

6. Pochwały

Limit pochwał dla jednego użytkownika wynosi 10 na dobę. Jeśli Administracja stwierdzi, iż pochwały są wzajemnie "rozdawane" tylko po to, żeby zwiększyć swój licznik, użytkownik zostanie ukarany ostrzeżeniem.

<center>IV Shoutbox</center>

1. Shoutbox służy do rozmów towarzyskich, jak i tematycznych (LOST),

2. Shoutbox nie jest miejscem bezprawia. W Shoutboxie obowiązują takie same zasady, limity, ograniczenia itd., jak w każdym innym elemencie forum,

3. Prosimy nie podawać w Shoutboxie linków do swoich stron, blogów, for itd., do tego służy forum "Reklamy".

4. Zakaz zdradzania rozwinięcia lub zakończenia odcinków, które nie zostały jeszcze wyemitowane,

5. Na Shoutboxie o wyemitowanym odcinku można pisać jeżeli pojawi się informacja o pozwoleniu na stronie głównej (nad SB). Shoutbox będzie wtedy na przycisk i można będzie go "odwijać"


5.Za każde wulgarne słowo moderator ma nakaz dać bana na 1 dzień lub ostrzeżenie na forum. Lista wulgaryzmów znajduje się [link widoczny dla zalogowanych].

<center>VII "Kary"</center>

1. Ostrzeżenia:

Użytkownik może otrzymać maksymalnie trzy ostrzeżenia, co będzie równoznaczne z zablokowaniem jego konta.

2. Zbanowanie:

Użytkownik może zostać zbanowany automatycznie, po otrzymaniu trzech ostrzeżeń, lub ręcznie, przez Administratora. Poprzez zbanowanie może zostać zablokowane konto użytkownika, bądź adres IP, z którego odbywało się logowanie użytkownika na forum.

Uwaga!
Użytkownik raz zbanowany może zostać odbanowany, jeśli zgodzi się na to Administracja.


3. Usunięcie Użytkownika z forum:

Usuwanie konta odbywa się wówczas, gdy konto zostało założone tylko w celu spamowania, lub gdy użytkownik sam wyrazi chęć usunięcia konta z forum.

4. Wyłączenie możliwości wyświetlania avataru:

Użytkownik nie będzie mógł wyświetlać avataru, gdy umieści obrazek przekraczający dozwolone wymiary i rozmiar, określone w punkcie IV/3 niniejszego regulaminu.

5. Wyłączenie możliwości wysyłania Prywatnych Wiadomości:

Użytkownik nie będzie miał możliwości wysyłania prywatnych wiadomości, jeśli Administracja otrzyma sygnały od użytkowników o wysyłaniu przez prywatne wiadomości niepożądanych treści (spamowanie).


Ostatnia Aktualizacja: 19 marca 2009

Regulamin stworzony przez Administratora Forum. Wszystkie prawa zastrzeżone, kopiowanie lub rozpowszechnianie tego regulaminu w części lub całosci zabronione.


Post został pochwalony 5 razy

Ostatnio zmieniony przez Xamil dnia Nie 15:34, 24 Sie 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce Strona Główna -> Administracja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin