Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce
Welcome to the island - Namaste
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 12 wyników
Forum Największe forum LOST - Zagubieni w Polsce Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Najlepsze retrospekcje wedlug was...
Priest

Odpowiedzi: 78
Wyświetleń: 6000

PostForum: Bohaterowie   Wysłany: Czw 17:35, 09 Mar 2006   Temat: Najlepsze retrospekcje wedlug was...
Bo Malik przeoczyl ?
  Temat: Najlepszy utwór ze ścieżki dzwiękowej LOST
Priest

Odpowiedzi: 29
Wyświetleń: 3492

PostForum: Serial   Wysłany: Śro 22:08, 08 Mar 2006   Temat: Najlepszy utwór ze ścieżki dzwiękowej LOST
Make your own kind of music!

A tu macie tekst jakby ktos chcial sobie karaoke zrobic Wink
  Temat: wpadki filmowe w zagubionych
Priest

Odpowiedzi: 204
Wyświetleń: 37644

PostForum: Twórcy   Wysłany: Śro 22:02, 08 Mar 2006   Temat: wpadki filmowe w zagubionych
Pamietacie rozmowe Huga z Sayidem o tym radiu w odcinku 2x13 ? Zanim hugo powiedzial ze moze to byc kazdego czasu (jakas sekunde przed tym) pod nos spadla mu iskra z ogniska Wink
  Temat: Wasze zdanie o 2012
Priest

Odpowiedzi: 447
Wyświetleń: 32649

PostForum: Zjawiska Niewyjaśnione   Wysłany: Wto 22:48, 07 Mar 2006   Temat: Wasze zdanie o 2012
Eh ja wogole nie o tym... Smile Pozatym Bog jest jeden? To ile jest Bogow to kwiestia wiary, za takie gadanie w starozytnym babilonie bys w dziub dostal Cool Cool Laughing :lol:Ale... nie o tym tu gadamy

Ja ...
  Temat: Parodia Lost
Priest

Odpowiedzi: 47
Wyświetleń: 4968

PostForum: Serial   Wysłany: Wto 21:45, 07 Mar 2006   Temat: Parodia Lost
Ten koles w niebieskim to prowadzacy jednego reality show pt "ryzykanci" po ang "survivors"
  Temat: Flashbacki czyli retrospekcje bohaterów
Priest

Odpowiedzi: 28
Wyświetleń: 3108

PostForum: Sezon II   Wysłany: Wto 20:57, 07 Mar 2006   Temat: Flashbacki czyli retrospekcje bohaterów
najbardziej przypadla mi retrospekcja eko Smile
  Temat: Prosze o sygnaturke
Priest

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 810

PostForum: Generalny off-Topic   Wysłany: Wto 9:21, 07 Mar 2006   Temat: Prosze o sygnaturke
Ja moglbym to zrobic, ale nie mam dodatkowej maski ktorą by sie dalo zastapic dziure w napisie bo raczej tego nie wymarze tak ladnie.
  Temat: Dharma
Priest

Odpowiedzi: 15
Wyświetleń: 1506

PostForum: DHARMA   Wysłany: Wto 9:17, 07 Mar 2006   Temat: Dharma
Eee ten film jest ogladany przez locke i jacka w bunkrze 3, to jest odcinek 2x03
  Temat: Wasze zdanie o 2012
Priest

Odpowiedzi: 447
Wyświetleń: 32649

PostForum: Zjawiska Niewyjaśnione   Wysłany: Pon 20:49, 06 Mar 2006   Temat: Wasze zdanie o 2012
Czyli majowie i egipcjanie wierzyli w Jahwe i Chrystusa ? Albo przepowiedzieli narodziny Jezusa, fajnie Smile

Edit. Ok nie wazne juz mi wytlumaczyles Smile
  Temat: Wasze zdanie o 2012
Priest

Odpowiedzi: 447
Wyświetleń: 32649

PostForum: Zjawiska Niewyjaśnione   Wysłany: Nie 23:29, 05 Mar 2006   Temat: Wasze zdanie o 2012
Dowody na koniec Świata w 2012 roku:
- Koniec kalendarza Majów w 2012 roku
- Koniec kalendarza Starożytnych Egipcjan w 2012 roku


Wybaczcie jesli bylo pruszane ale przegladajac pierwsza strone z ...
  Temat: Co sądzicie o grafitti w bunkrze w łabędziu?
Priest

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 8628

PostForum: DHARMA   Wysłany: Nie 20:12, 05 Mar 2006   Temat: Co sądzicie o grafitti w bunkrze w łabędziu?
http://img202.imageshack.us/img202/7910/subedit20060305191152260hr.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/9404/subedit20060305191152985jn.jpg
  Temat: Co sądzicie o grafitti w bunkrze w łabędziu?
Priest

Odpowiedzi: 74
Wyświetleń: 8628

PostForum: DHARMA   Wysłany: Nie 18:24, 05 Mar 2006   Temat: Co sądzicie o grafitti w bunkrze w łabędziu?
http://img230.imageshack.us/img230/7787/graffiti1b1odc2x018pn.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/6018/graffiti2b1odc2x019uz.jpg

ok juz sa dobre
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin